Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
|
Czy podoba ci się "Battlefield Bad Company 2" po zagraniu w betę? |
Fantastyczna gra, będzie murowany Hit! |
|
26% |
[ 5 ] |
Bardzo dobra gra z ciekawymi elementami rozgrywki. |
|
0% |
[ 0 ] |
Dobra gra, ale bez żadnych rewelecji. |
|
52% |
[ 10 ] |
Nie jest to mój typ gry. |
|
0% |
[ 0 ] |
Wcale mi się nie podoba. |
|
21% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 19 |
|
Autor |
Wiadomość |
Cyklista
Klanowicz
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Typ
|
Wysłany: Pon 22:38, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dla ciekawskich
Zestawienie poszczególnych broni / pojazdów i wyposażenia pod względem mechaniki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyklista dnia Pon 22:38, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Andrew85
Klanowicz
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Typ
|
Wysłany: Wto 12:14, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za link Cyklista. Ciekawe statystyki wyposażenia, teraz wszystko raźniej widać jak konkretnie działa .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyklista
Klanowicz
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Typ
|
Wysłany: Pią 10:33, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Z uwagi na upierdliwość w zdobywaniu szpilki za pojazdy pływające to przepis lekko na skróty jest taki:
Na jakiejś mapce z wodą np. Isla Innocent wsiadamy podczas ataku do skutera, płyniemy gdzieś na boczek, przesiadamy się na miejsce pasażera (F2), walimy z czego tam mamy pod ręką do wroga, 4 fragi i szpilka jest nasza, oczywiście najwygodniej jest taki myk zrobić snajperem z uwagi na zasięg jego broni.
Przepis sprawdzony i działa.
Edit.
Ten przepis liczy się też do zdobywania gwiazdek za pojazdy, jakby ktoś chciał uzbierać wszystkie brązowe za wzorowe użycie pojazdów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyklista dnia Pią 10:39, 19 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alf.
Klanowicz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Typ
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andrew85
Klanowicz
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Typ
|
Wysłany: Pią 12:27, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Anti-Grenade Spamming PSA - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alf.
Klanowicz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Typ
|
Wysłany: Nie 14:40, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andrew85
Klanowicz
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Typ
|
Wysłany: Wto 12:32, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
20 kwietnia 2010 • 09:28 • Hed
Kolejna łatka do Bad Company 2 na PC doda nową przeglądarkę serwerów
Studio EA DICE przybliżyło szczegóły kolejnej aktualizacji do gry Battlefield: Bad Company 2, która wciąż boryka się z problemami. Tym razem twórcy zamierzają uporać się z naprawdę pokaźną liczbą błędów, wprowadzić nową przeglądarkę serwerów oraz zbalansować broń. Łatka jest obecnie testowana przez dewelopera i według planu ma pojawić się jutro rano.
Bardzo długą listę zmian i poprawek, które zobaczymy w nowej aktualizacji, oznaczonej jako R7 (klient) i R10 (serwer), przedstawiono na oficjalnym blogu Battlefield (link: [link widoczny dla zalogowanych]) . W przypadku aktualizacji klienta możemy spodziewać się wspomnianej nowej przeglądarki, poprawy stabilności gry, lepszej współpracy z serwerami oraz wielu zmian w samej zakresie mechaniki rozgrywki.
Twórcy dopracowali także kilka elementów od strony serwerowej – rankingowe potyczki będą musiały odbywać się przy włączonym oprogramowaniu Punkbuster i bez żadnych haseł dostępowych. Wiele mówi się o balansie broni, którego szczegóły nie zostały jednak ujawnione, bo autorzy produkcji chcą usłyszeć opinie graczy oparte na ich własnych doświadczeniach.
Obiecane zmiany wzbudziły spore zainteresowanie nabywców gry – wszelkie uwagi odnośnie aktualizacji można przeczytać i wyrażać w specjalnym wątku na oficjalnym forum produkcji. Sama gra została wydana na początku marca tego roku i zebrała bardzo pochlebne recenzje, chociaż od początku zmagała się z najróżniejszymi problemami na pecetach i konsolach.
Oryginalny tekst - link: [link widoczny dla zalogowanych]
Lista zmian/R7 Client and R10 Server Changelog:
Our current plan is to do final tests on the update and servers tonight and all being well we will look to release R7 client and R10 servers on Wednesday morning European time. While you wait for the release here are the details of the changelists for both the new client and server versions.
In the mean time here is the R7 client changelist.
MP – New Server browser
MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game
MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times
MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game
MP – Removed screen flash during loading
MP – Added support for colour blind players
MP – Fixed crashes relating to faulty server banners
MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang
MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard
MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning
MP – Rush scoreboards fixed
MP – Veteran ranks no longer display as “12”
MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
MP – Logout/Login button correctly reflects the player status
MP – Added minimum number of players needed to start a round (you can play and take objectives but you will get no score until 4 or more players join the server)
MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area
MP – Reduced the brightness in Russian vehicles
MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked
MP – Server filter options are remembered
MP – Punkbuster filter now works as intended
MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel
MP – CANCEL server refresh is implemented
MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear
MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing
MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.
MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate
MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round
MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round
MP – One account can no longer connect to the same server multiple times
MP – Squad Death Match is correctly named during loading
MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest
MP – Server info banners correctly clear between displays
MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable
MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun
MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen
MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message
MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns
MP – Kit/gadget loadout saved between sessions
MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems
SP – Fixed crashes when patching and trying to resume a campaign (there is now a message that you need to re-play the latest mission from the beginning)
SP – Fixed a crash after the “Upriver” mission end cinematic
SP – Supply create at “Resupply at Flynn’s create” objective now supplies weapon ammo
SP – Hang fix when reaching the objective “Destroy Enemy Zu23”
SP – Fixed hang after “Storm Cockpit” objective
SP – Changed melee attack raycast to be detailed
SP – Game no longer crashes when transitioning between SP_03B to SP_04A when installed in Polish
SP – Game no longer crashes when killed by the first two enemies in the trenches on SP_01 when installed in Italian
SP – Updating to R7 will invalidate your single player save game. If you update you will need to play your last mission from the start. If you do not update you will not be able to play multiplayer.
Here is the R10 Server changelist
Punkbuster is required ON for ranked servers
Ranked servers cannot be started with a password
Autobalance message goes to text-chat instead of in the middle of the screen
Added weapon balance tweaks to a number of weapons – we are eagerly awaiting feedback!
We aren't going to tell you what weapon balance tweaks we have done, we want your unbiased views on the changes before we detail what has changed. You can discuss the changelist over on the official BFBC2 PC forums here: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Andrew85 dnia Wto 13:31, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
White_Cat
Noobus Pospolitus
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Typ
|
Wysłany: Wto 19:40, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No ogólnie gra jest ciut skopana, ale grając TRZEBA GRAĆ DRUŻYNOWO.
Ostatnio grałem w turnieju ESL z klanem i kolesie, którzy 1vs1 są ciency sprawiali nam duże trudności. Jak masz info ogarnięty team to możesz być naprawdę dobry choćby grali niekoniecznie dobrze indywidualnie.
A co do poprawki liczę na poprawę:
1. Noża
2. Balans M60
3. SZYBKI CKM'U!!!!
i paru innych baboli.
Jak dla mnie to i tak późno ten upload jak na grę za 150 zł i tak szumnie reklamowaną.
Pozdrawiam =]
(=CW=) White_Cat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyklista
Klanowicz
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Typ
|
Wysłany: Wto 23:17, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A co z nożem jest źle ?
Jak dla mnie jest dobrze, sadzasz kose w kolesia, jest frag, a jak stoi kilku to jest ich nieco więcej
Co do bugów to mogliby naprawić błąd nienaliczania fragów z M1 Grand, bo bez tego nie ma odznaki za brąz we wszystkich broniach i za zdobycie brązu we wszystkim (granty, nóż, granatnik i tak dalej)
EDIT:
21 kwietnia na X-box ukazuje się płatny DLC zawierający nowe skiny dla wojaków oraz nowe odznaczenia i archivki, czyli w sumie nic ciekawego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] - na samym dole jest jutrzejszy dodatek.
Tak od siebie dodam że najciekawiej wyglądają nowe skórki meda, reszta jest taka sobie.[/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyklista dnia Wto 23:28, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
White_Cat
Noobus Pospolitus
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Typ
|
Wysłany: Śro 14:38, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wiem o DLC ciekawe czy wyjdzie na PCty i ile będzie kosztować...
A co do noża mam? A to, że jak czasem walisz kolesia po pysku trzy razy i leci krew a on nie pada i Cie serią ściąga to jest coś nie tak....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyklista
Klanowicz
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Typ
|
Wysłany: Pią 21:51, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Szczegółowy opis R10S:
As requested by the community, here is the exhaustive all inclusive changelist of all balance updates made in the R10 Server update for PC.
Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.
Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.
Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.
Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.
Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.
Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.
Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.
Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.
Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.
These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms.
Nowe wykresy: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piffKO
Noobus Pospolitus
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: STHLM | Gdynia Płeć: Typ
|
Wysłany: Śro 17:16, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Cyklista napisał: | A co z nożem jest źle ?
Jak dla mnie jest dobrze, sadzasz kose w kolesia, jest frag, a jak stoi kilku to jest ich nieco więcej
|
Po pierwsze witam ^__^
co do kosy, to byla zblokowana za nie mogles poderznac gardla kolesowi beposrednio od tylu od konta 175* do 195* - katy oczywiscie ofiary
bylo to uzasadnione wymogami PEGI
ale jakos sie ugadali bo po patchu jest zmienione ;]
Ps. Chyba kazdy z was to mial ze walac do przeciwnika nawet z malej odleglosci, bez pudla zadawalo si bardzo male obrarzenia
np: strzelales gosciowi w leb a HP ubywalo mu ja bys walil po ramionach
wina lerzy w "rozjechanych hit boxach, roznica pomiedzy klijetem a serwerem, dotyczy to wszystkich co maja lacza szybsze od 2mb, wtedy zaczynaja sie klopoty. ale jestem joz na tropie jak to naprawic
dzisiaj jeszcze rozgryze jak poprawic akurencje, znalazlem pare topikow gdzie chyba zostal namierzony blad w nowym patchu,
pliki gamesetings.ini i setings.ini bedzie mozna samemu poprawic.
dam znac jak sie uporam
tu jest filmik gdzie jest wyraznie pokazane jak strasznie to spieprzyli:
http://www.youtube.com/watch?v=erZPhcwkSw0&feature=player_embedded
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyklista
Klanowicz
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Typ
|
Wysłany: Czw 16:40, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Je cie kićkam po to gra jest od lat bodajże 18 żebym mógł spokojnie zajść od tyłu i poderżnąć kolesiowi gardziołek, a nie tutaj mi jakieś PEGI i zakazy wyskakują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andrew85
Klanowicz
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Typ
|
Wysłany: Pią 12:04, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za informacje piffKO.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
White_Cat
Noobus Pospolitus
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Typ
|
Wysłany: Pią 16:26, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Cyklista napisał: | Je cie kićkam po to gra jest od lat bodajże 18 żebym mógł spokojnie zajść od tyłu i poderżnąć kolesiowi gardziołek, a nie tutaj mi jakieś PEGI i zakazy wyskakują :| |
Od 16 ;P
A nawet po patchu nie do końca działa niestety :(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|