www.loolclan.fora.pl
- Forum clanu LoOL :) MULTIGAMING (ET:QW, MW2, B:BC2, Black Ops)

|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
|
Autor |
Wiadomość |
SEWER
Klanowicz
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA Płeć: Typ
|
Wysłany: Sob 7:04, 25 Lip 2009 Temat postu: Wolfenstein PL |
|
|
Kod: | [url=http://www.ultima.pl/Wolfenstein_PL/i7288/]>>Link<<[/url] |
Premiera odbędzie sie około dnia 14.08.2009. Zamawiając już teraz, zapewniacie sobie Państwo pierwszeństwo w wysyłce oraz niższą cenę (sugerowana 119.90 zł; w naszym preorderze - 99.90 zł).
Wolfenstein jest kontynuacją przygód Williama "B.J." Blazkowicza, znanego przede wszystkim dwóch tytułów: Wolfenstein 3D (uważanego za pierwszego FPS-a w całej historii gier komputerowych) oraz Return to Castle Wolfenstein z 2001 roku. Za omawiany projekt odpowiedzialne są dwa potężne studia - id Software i Raven; oba mają na swoim koncie wiele kultowych tytułów, takich jak Doom czy Soldier of Fortune. Wolfenstein bezpośrednio kontynuuje historię z RTCW. Wynika z tego, że gracze po raz kolejny będą mieli okazję zmierzyć się z hordami faszystów, nieumarłych oraz mutantów wraz z ich nadprzyrodzonymi zdolnościami, które będą dostępne również protegowanemu. Zanim jednak do "właściwej" rozgrywki dojdzie, dane będzie uczestniczyć w walkach wspierając ruch oporu pewnego fikcyjnego miasteczka. Jak wiadomo gracze mają tu do czynienia z historią alternatywną: Hitler to przeszłość, jest rok 1943. Ostatnią deską ratunku wydaje się być H. Himmler, jego plan stworzenia broni absolutnie doskonałej przy pomocy naprawdę sporej dawki okultyzmu. Całość śmiga na silniku id Tech 4 znanym jeszcze z czasów Dooma 3. Pomimo dość odległego pokrewieństwa, Wolfenstein prawidłowo stara się utrzymać stary dobry klimat pradziada, będącego pradziadem wszystkich dziadów oraz przyszłych FPS-ów.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Bllazer
Klanowicz
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Typ
|
Wysłany: Śro 7:42, 05 Sie 2009 Temat postu: . |
|
|
Z tego co poczytałem na GryOnLine,gra ma słabą ocenę wśród graczy bo tylko7.1,małe druzyny max 6v6,nie wszystkim odpowiada grafa.Narzekają też na ,,objekty''które trzeba zrobić -że stare,oklepane.Jedynie co ich interesuje to nowości typu moce czary itp.Wiemy jak jest gra 6v6,to nie to samo co 12v12,nie ma tego rozmachu i większej taktyki.Ale jeżeli gra okaże się naprawdę dobra,to 6v6 też przyniesie sporo zabawy.Podsumowując myślę że nie osiągnie tego co ETQW czy CS.Jedynie jakieś poszerzenia w grze mogłyby cos zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Edzio
Administrator
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Typ
|
Wysłany: Śro 9:44, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze wolałem dochodzić do serwerów gdzie gra mało ludzi Komp nie zamula i się fajnie gra wtedy. dla mnie 6vs6 to idealne proporcje ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|